מיתוג פרויקט מתחיל בלוגו נדלן מושלם

מיתוג פרויקט מתחיל בלוגו נדלן מושלם

תוכן עניינים

 
שוק הנדלן בישראל חווה באופן תדיר עליות וירידות. יחד עם זאת אין ספק כי ישנם פרויקטים של נדלן רבים שהולכים ונבנים בערים ותיקות יותר וחדשות יותר. אנשים שמחפשים דירות בוודאי יפנו לפרסום בעיתון או יחפשו במגזינים הקשורים בנדלן מידע על פרויקטים רלוונטיים להם בהתאם להעדפות השונות כגון מספר חדרים, סוג הבניין ואזור המגורים. יחד עם זאת כדי שהפרויקט ינחל הצלחה רבה יותר, ללא ספק מומלץ לעצב לו לוגו נדלן ולמתג אותו כדי לכוון לאוכלוסיות אליהן הוא מיועד. נא להכיר – סטודיו וידה. הסטודיו עוסק בהבניה של הדמיות שונות ובכללן הדמיות נדלן וכן גם במיתוג של פרויקטים של נדלן.

למה בכלל צריך לוגו נדלן לפרויקט?

לוגו הוא בעצם סמל שמטרתו לייצג את הזהות של פרויקט, עסק, ארגון, חברה או מוצר מסוימים. הלוגו הוא בדרך כלל בעל אלמנטים גרפיים שאמורים לשקף את הערכים וקהל היעד אליו מיועד המוצר, עסק, ארגון וכו'. כשאנשים רואים את הלוגו הם מייד מבינים למי או למה הוא שייך ובעצם כך נוצר גם המיתוג של העסק, הארגון, המוצר וכדומה. כלומר הלוגו הוא אחד השלבים הבסיסיים ביצירת מיתוג. על ידי המיתוג לקוחות מבינים את המטרות והערכים המיוצגים על ידי העסק או הפרויקט וכדומה וכך נוצרת מערכת יחסים של אמון בין הלקוחות והפרויקט. בפרויקט נדלן, הלוגו יכול לעזור להבדיל את הפרויקט מפרויקטים אחרים וכך לשדר ללקוחות הפוטנציאליים את הערכים שהפרויקט מייצג.

מה החשיבות במיתוג נדלן?

כאשר קבלן מסוים מתכנן פרויקט נדלן, חשוב לזכור כי עד שהבניינים בפרויקט אינם מוכנים, אף אחד לא באמת יכול לדעת איך הפרויקט ייראה פרט למהנדסים או המעצבים של הפרויקט. כדי שאנשים ירכשו דירה בפרויקט ויביעו בו עניין, צריך משהו שימשוך אותם ויבהיר להם שאותו פרויקט הוא מה שהם מחפשים. כאן נכנס המיתוג שיכול לעצב את הזהות של הפרויקט ולסייע במשיכת מתעניינים פוטנציאלים ורלוונטיים שירצו לרכוש נדלן בפרויקט. המיתוג נעשה על ידי עיצוב של לוגו מסוים וגם בעיצוב של ברושורים  וקטלוגים שיכולים להוסיף עוד מידע על הפרויקט ולהקנות לו מקצועיות ויוקרתיות.

מיתוג נדלן

הדמיות נדלן

הדמיית נדלן היא אולי אחד הדברים החשובים ביותר במיתוג נדלן. הרי לא נוכל למכור ללקוחות נדלן בקנייה עיוורת. כאן מגיעות ההדמיות אדריכליות שמטרתן בעצם להראות כיצד הפרויקט ייראה לכשיושלם. מדובר בתמונות וגם בסרטונים שמייצרים בתוכנות המתקדמות ביותר בתחום. על ידי תמונות וסרטונים אלו ניתן להציג את הפרויקט באופן תלת-ממדי ולו רק דו ממדי כפי שניתן לראותו בברושורים או בקטלוגים. הדמיות נדלן יכולות לשמש את בעלי הפרויקט להמחשת מהות הפרויקט בצורה ויזואלית מול הלוקחות או וועדות מסוימות. בהדמיית הפרויקט ניתן לראות חדרים מזוויות שונות ואת המבנה מבחוץ כולל דברים שיהיו קיימים מסביבו. כך הלקוחות מקבלים מבט מוחשי על מה שהם הולכים לקנות ולא מרגישים שהם קונים חתול בשק.

נא להכיר – סטודיו וידה

סטודיו וידה הוקם בשנת 2013 כחממה לתכנון הדמיות ואנימציות בתלת ממד ובמהרה הרחיב את פעילותו לפתרונות דיגיטל שונים. הסטודיו מצוות צעיר ודינאמי שעל דגלו חרוטה ההקשבה לצרכי הלקוח הייחודיים ולדרישות השוק יחד עם למידה מתמדת לאורך הדרך. אחד השירותים שהסטודיו מציע הינו מיתוג נדלן. מבחינת הסטודיו מיתוג אינו רק שיווק אלא הקמה לתחייה של הפרויקט. באם תרצו למתג את פרויקט הנדלן שלכם, בסטודיו וידה תקבלו חבילתם שירותים כוללת של אנשים הדמיות אדריכליות ואנשי הדמיות נדלן יחד עם אנשי קריאייטיב, גרפיקאים, חברות לבניית אתרים וכדומה. כלומר לא מדובר רק באנשים שייצרו הדמיות על בסיס התוכניות של המהנדסים והאדריכלים אלא גם בצוות שיסייע בשיווק והתאמה לקהל היעד של הפרויקט.

אין ספק שעם חבילת שירות הכוללת אנשי צוות ממגוון תחומים, הבחירה בסטודיו וידה היא הבחירה הנכונה למי שמעוניין לשדר ללקוחותיו כי מדובר בחברת נדלן מקצועית ובפרויקט ברמה גבוהה. סטודיו וידה יגרום לכך שלקוחות גם יראו את הרמה הגבוהה של הפרויקט ושל חברת הנדלן וגם יקבלו חוויה מקצועית ומלאה מתוך הדגמה של מראה הפרויקט מזוויות שונות כלפי פנים וכלפי חוץ. דבר זה יקנה להם תחושת ביטחון ברכישה שלהם וברמת הציפיות שלהם מהפרויקט המוצע.

שאלות נפוצות

כמו שחשוב לשווק את הפרויקט על מנת למשוך לקוחות לבצע רכישה, חשוב גם למתג את הפרויקט מאחר ובעזרת המיתוג הפרויקט קם לתחייה ועוזר ללקוחות להבין כי לא רק מדובר בחברת נדלן ופרויקט ברמה גבוהה אלא גם הם יכולים לראות במו עיניהם אם הפרויקט עונה על הציפיות והצרכים שלהם.

בעוד שבמקומות אחרים, תצטרכו לשכור מגוון בעלי מקצוע לשם שיווק ומיתוג הפרויקט, בסטודיו וידה תוכלו לקבל צוות רחב של בעלי מקצוע המטפלים בצורות שונות של מיתוג ושיווק. הבחירה בסטודיו וידה נותן לכם מערך שירות כולל של מיתוג במקום להתרוצץ ולחפש אחר אנשי צוות מקצועיים לכל תחום בנפרד.

הדמיות וסרטוני נדלן מאפשרים ראייה תלת ממדית של פרויקט הנדלן המדובר ובכך מציגים זוויות שונות של הפרויקט כלפי פנים (חדרים שונים בדירה וכדומה) וכלפי חוץ (גימור הבניין, חצר הבניין וכדומה). ההגה המוחשית כביכול של פרויקט הנדלן מציגה בפני הלקוחות תמונה ברורה יותר של הרכישה שלהם ועוזרת ביצירת תיאום ציפיות של הלקוחות מול הפרויקט.

אכן כן, שיווק מתמקד ובקידום ומכירת הפרויקט, ואת זה אפשר לעשות על ידי ברושורים וכרטיסי ביקור. לעומת זאת, מיתוג מציג את הייחודיות והערכים של הפרויקט.   

מאמרים נוספים

עכשיו כשאתם כבר מכירים אותנו השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם

×