נדלן הוא אחד הנושאים החמים ביותר היום. במקביל לפרויקטים רבים של בנייה ברחבי הארץ, לקוחות ומשקיעים מחפשים לקנות את הנכס הנכון שיהיה להם מדהים לגור בו, או שיהיה להם הכי נכון להשקיע בו. על מנת למשוך לקוחות להשקיע או לקנות את הנכס שלכם, בראש ובראשונה חשוב המיתוג ולצורך כך אתם צריכים את סטודיו וידה – חברה מקצועית שמתמחה במיתוג נדלן.
אין נדלן בלי מיתוג נדלן
אם אתם אנשי נדלן אתם ודאי יודעים שחלק לא קטן מיצירת פרויקט נדלן חדש הוא המיתוג. בסופו של דבר, גם אם יהיה לכם בניין חדש, מודרני ומהמם, אם לא תמתגו אותו כראוי, אנשים לא ירצו לקנות אותו. זכרו שעד שהמבנה מוקם, חוץ מאנשים המהנדסים והמעצבים של הפרויקט, אנשים לא יכולים באמת להבין ולדמיין כיצד הוא יראה וכאן בדיוק נכנסות הדמיות נדלן.
לתת ללקוחות שלכם ודאות על הפרויקט
כאמור, בלי הדמיות נדלן או הדמיות אדריכליות אין ללקוח שלכם דרך להבין מה המוצר שאותו אתם בונים. יתרה מכך, אתם רוצים לשווק תמונות שיתנו ודאות על הפרויקט, איך הוא באמת הולך להיראות ומה הם בעצם עתידים לרכוש. מיתוג בא לידי ביטוי בסקטורים רבים מה שמאפשר לתת ללקוח כמה שיותר מידע בכל מיני דרכים.
מיתוג הפרויקט
למרות שיש לכם חברה שודאי יש לה לוגו ועשיתם עליה עבודת עיצוב ושיווק יעודית, צריך להתייחס לכל פרויקט כאל מוצר בפני עצמו ובהתאמה להקדיש לו מיתוג ושיווק בפני עצמו.
הוא צריך להיות בין היתר ממוקד בפרויקט כדוגמת עיצוב לוגו, ברושורים וקטלוגים, כרטיסי ביקור וכל דבר נוסף אשר יתן לפרויקט שלכם נינוח מקצועי ויוקרתי כמו שיאה בעולם הנדלן.
הדמיות נדלן
אחד השלבים העיקריים במיתוג נדלן הוא הדמיה של הנדלן עצמו. בסופו של דבר גם אם יהיה לכם לוגו יפה או אתר מרהיב, אם לא תוכלו לתת ללקוחות תמונות (או אפילו מידע מתקדם יותר) על הנכס, אתם בעצם מציעים להם לבצע קנייה עיוורת ובגלל שמדובר בסכומי כסף גבוהים מאוד, כנראה שאף אחד לא ירצה לעשות זאת.
לאחר שיש לכם את התוכניות הבסיסיות, ייצרו לכם הדמיה ריאליסטית של הנכס שמאפשרת להקים לתחייה את התכנונים ההנדסיים.
סרטים שיווקים
ברגע שיש עם מה לעבוד – הדמיה של הנכס, הגיע הזמן להכניס את השיווק. בדומה לכל עסק אחר, אתם רוצים למכור את המוצר שלכם ועם כל התחרות שיש היום אתם חייבים אנשי מקצוע שמתמחים בשיווק למילוי משימה זאת.
ניתן לעשות זאת על ידי יצירת סרטונים שיווקים או אפילו סיורים וירטואליים בנכס העתידי, כל אלו נותנים ללקוח עוד ודאות על הפרויקט, ואם עושים זאת מקצועי ואיכותי, אתם תתנו ודאות שהוא פשוט לא יוכל להגיד לה לא.
מיתוג נדלן הוא לא רק שיווק
כנראה שישנן הרבה חברות שנותנות שירותים של שיווק פרויקטים ועסקים, על פניו זה אולי נראה מספיק, אך ספציפית בנדלן חשוב לבחור חברה שמתמקצעת במיתוג נדלן.
מעבר לעיצוב האתר וכרטיסי הביקור, מיתוג נדלן חייב לספק לכם את "ההקמה לתחייה של הפרויקט". חשבו על עצמכם, כנראה שלא הייתם עובדים עם עסק שרק מספר סיפורים ולא מראה מה הסחורה שלו, וכאן בדיוק נכנסים אנשי מקצוע במיתוג נדלן ולא רק בשיווק.
בחירת חברה שנותנת את כל החבילה
דווקא בגלל שאתם מחפשים אנשי מקצוע שנותנים לכם מגוון של שירותים, כדאי שתחפשו חברה שנותנת לכם את כל החבילה, במקום לעבוד עם כמה עסקים במקביל.
אתם צריכים חברה שמצד אחד כוללת אנשי הדמיות אדריכליות ואנשי הדמיות נדלן שמבינים ומסוגלים הן לקרוא תכנונים בדו מימד של מהנדסים, והן להקים אותם לתחייה בהדמיות בטכנולוגיות מתקדמות, אך גם חברה שכוללת אנשי קריאייטיב, גרפיקאים, חברת בניית אתרים וכו' כדי לקבל את החבילה השלמה.
סטודיו וידה היא חברה המתמחה במיתוג לחברות נדלן. החל ממיתוג הפרויקט שלכם בצורה שיווקית שתמשוך לקוחות ותאותת שמדובר בחברת נדלן מקצועית ובפרויקט על רמה, ועד להדמיות במגוון רחב של צורות כך שתוכלו גם לבחור את מה שהכי מתאים לקהל היעד שלכם, וגם ליצור להם חוויה מלאה על הנכס העתידי. עם שירות מקצועי ושנים של ניסיון, סטודיו וידה הוא בדיוק מה שאתם צריכים בשביל למתג את הנדלן שלכם – צרו קשר עוד היום.
שאלות נפוצות
מדוע חשוב למתג את פרויקט הנדלן?
כמו שחשוב לשווק את הפרויקט על מנת למשוך לקוחות לבצע רכישה, חשוב גם למתג את הפרויקט מאחר ובעזרת המיתוג הפרויקט קם לתחייה ועוזר ללקוחות להבין כי לא רק מדובר בחברת נדלן ופרויקט ברמה גבוהה אלא גם הם יכולים לראות במו עיניהם אם הפרויקט עונה על הציפיות והצרכים שלהם.
מה היתרונות של סטודיו וידה במיתוג נדלן?
בעוד שבמקומות אחרים, תצטרכו לשכור מגוון בעלי מקצוע לשם שיווק ומיתוג הפרויקט, בסטודיו וידה תוכלו לקבל צוות רחב של בעלי מקצוע המטפלים בצורות שונות של מיתוג ושיווק. הבחירה בסטודיו וידה נותן לכם מערך שירות כולל של מיתוג במקום להתרוצץ ולחפש אחר אנשי צוות מקצועיים לכל תחום בנפרד.
מה החשיבות של הדמיות נדלן?
הדמיות וסרטוני נדלן מאפשרים ראייה תלת ממדית של פרויקט הנדלן המדובר ובכך מציגים זוויות שונות של הפרויקט כלפי פנים (חדרים שונים בדירה וכדומה) וכלפי חוץ (גימור הבניין, חצר הבניין וכדומה). ההגה המוחשית כביכול של פרויקט הנדלן מציגה בפני הלקוחות תמונה ברורה יותר של הרכישה שלהם ועוזרת ביצירת תיאום ציפיות של הלקוחות מול הפרויקט.
האם יש הבדל בין מיתוג לשיווק נדלן?
אכן כן, שיווק מתמקד ובקידום ומכירת הפרויקט, ואת זה אפשר לעשות על ידי ברושורים וכרטיסי ביקור. לעומת זאת, מיתוג מציג את הייחודיות והערכים של הפרויקט.