איך להשתמש בהדמיות כדי לשפר את השיווק של פרויקטים נדלן

איך להשתמש בהדמיות כדי לשפר את השיווק של פרויקטים נדלן

תוכן עניינים

אתם בטח יודעים שבלי כסף, פרויקטי נדל״ן לא יכולים לצאת לדרך, וכדי לחפש משקיעים צריך להשקיע בשיווק. שיווק של פרויקטי נדל״ן בשוק התחרותי של היום דורש שילוב של אסטרטגיות שונות ועדכניות, ובין הכלים השונים ניתן למצוא גם הדמיות אדריכליות. הדמיות אלה הפכו למשמעותיות מאוד וחוללו מהפכה בדרך שבה ניתן לשווק שלל פרויקטים שונים. במאמר זה נבחן את כל הדרכים שבהן השילוב הזה הופך למושלם.

מהן הדמיות נדלן?

הדמיות נדל״ן הן הדמיות אדריכליות שמאפשרות למעצבים, אדריכלים, סוכנים ומנהלי שיווק לייצר מודלים של הפרויקט שלהם, כך שניתן יהיה לראות דוגמה מפורטת לאיך הם אמורים לראות. את ההדמיות האלה מייצרים בתוכנות מחשב מיוחדות שנועדו בדיוק לכך, כשבתוך התוכנה אפשר לשלוט על כל האלמנטים השונים- לרבות צבע, חומר, גודל, מיקום ועוד.

בגלל שהתוכנות מיועדות במיוחד לשימושי נדל״ן ואדריכלות יש בהן תבניות מוכנות מראש של דברים רלוונטיים שיכולים לקצר את התהליך של ייצור ההדמיה. ההדמיות יכולות להיות גם הדמיות חוץ וגם הדמיות עיצוב פנים כדי לקבל מקסימום אינפורמציה. הדמיות אלה אפשר להכין באמצעות אנשי מקצוע.

שיווק של פרויקטים נדלן

שיווק של פרויקטים נדלן – הדמיה משופרת של נכסים 

הדמיות נדלן מאפשרות להציג את הנכסים בצורה טובה מאוד בפני קונים או משקיעים פוטנציאליים. אפשר לצפות בפנים ובפריסת החלל, לדמיין את העיצוב ומיקום הרהיטים, להרגיש את הזרימה בין חדר לחדר ולראות איך המקום משתלב בתוך הסביבה שלו. דבר זה יכול לספק תחושה מציאותית של ממש של המבנה, מה שמשפר את המשיכה של הנכס ועוזר להניע את הקונים הפוטנציאליים להתעניין יותר ובסופו של דבר- לבצע את הרכישה.

טוב מראה עיניים

בטח שמעתם את הביטוי הזה במהלך חייכם, שאומר שעדות ראייה עדיפה על פני עדות שמיעה. אנשים תמיד יעדיפו לראות משהו עם העיניים שלהם מאשר לשמוע עליו, ועובדה זו צריכה להילקח בחשבון בעת בנייה אסטרטגיה שיווקית בתחום מיתוג נדלן.

כשאנשים רואים את הפרויקט שבו הם רוצים להשקיע בעיניהם בהדמיה תלת ממדית הם יכולים לחוש חיבור חושי ורגשי יותר למבנה ולהתחיל לדמיין איך ייראה העתיד במרחב. מדובר בכלי שיכול להיות משמעותי מאוד בתהליך קבלת החלטות ולסחוף קהל רצוי וחדש אל הפרויקט שלכם. במקום פרזנטציה משמימה של מצגת עם נתונים הסבר בקול- הדמיות נדלן מאפשרות לכל החושים לפעול ולקדם מכירה.

קידום מערכת יחסים טובה ותקשורת יעילה

תקשורת אפקטיבית בין הגופים השונים בעולם הנדל״ן היא הכרחית כדי להוציא פרויקטים לפועל. לכאן נכנסות הדמיות נדלן- שמאפשרות לאנשים לתקשר בצורה יעילה בכל הנוגע לצדדים ולזוויות השונות שבפרויקט. ההדמיות יכולות לקדם אמון ומערכת יחסים חיובית בין הגופים בכך שהן מציגות את הפרויקט באופן מדויק שלא משתמע לשני פנים, בניגוד לתיאורים ומילים באוויר.

בנוסף, סוכני נדל״ן יכולים ליצור קשר עם לקוחות ולשלוח להם את ההדמיות באופן וירטואלי, וכך אפשר לתקשר עם אנשים מכל רחבי העולם בצורה נוחה. זכרו שתקשורת יעילה יכולה לטפח קשרים ומערכות יחסים טובות, דבר שחשוב גם לפרויקט נקודתי וגם לפרויקטים מתמשכים ולטווח הארוך.

עלות ויעילות זמן

אמנם מיתוג נדלן והדמיות הם לא בחינם, אבל בסופו של דבר מדובר בדרך משתלמת מאוד לשווק פרויקטים שונים מבחינת כסף, זמן ומשאבים. הדמיות איכותיות ומקצועיות לא ישמשו אתכם רק באופן חד פעמי, אלא תוכלו לעשות בהן שימוש חוזר בהרבה מהשלבים השונים של תהליך התכנון והבנייה. הדמיות משמשות בשלב התכנון ומאפשרות למצוא בעיות מבעוד מועד ולחסוך כסף בתיקון שלהן בדיעבד, וגם יכולות לעזור לכם ליישר קו עם המטרות והיעדים של הלקוחות בצורה נוחה שגם כן תוריד את הצורך בהשקעה כלכלית בתיקונים עתידיים.

עוד דרך שבה הדמיות חוסכות לכן כסף היא שהן מפחיתות את הצורך בהצגות פיזיות של מבנים – שעלולות להיות יקרות ולבזבז זמן יקר. במקום להביא לקוחות אל הנכס המיועד- אתם יכולים לשלוח להם את סרטון ההדמיה שיציג להם את כל מה שהם צריכים לדעת ולייצר חוויה סוחפת תוך כדי. ההדמיה יכולה להגיע גם לקהל רחב יותר לו יש לו״ז צפוף, וכך להגיע עם מעט משאבים להרבה מאוד אנשים. בנוסף, בגלל שאתם לא צריכים להסביר את הפרויקט מאחר ואתם יכולים פשוט להציג אותו בהדמיה- זה חוסך לכם זמן.

שאלות ותשובות:

הדמיות נדלן ריאליסטיות מאפשרות לקונים לראות את הנכס לפני ביצוע ולחקור אותו, כך שהם יראו את כל מה שהוא מכיל ויבינו את הפוטנציאל הגדול שלו- שזה דבר הרבה יותר יעיל משרטוטים, מילים ותמונות סטילס. כך הם מקבלים תחושה מציאותית של המרחב.

נשים תמיד יעדיפו לראות פרויקט שהם משקיעים בו עם העיניים, על כן הדמיית נדל״ן איכותית ומקצועית יכולה לספק להם את החוויה הזו שמעשירה את החיבור של הלקוחות והמשקיעים אל הפרויקט.

הדמיה מקדמת הבנה משותפת בין כל הצדדים, ניתן לשלוח אותה בכל עת לכל מקום והיא מדייקת את המשימות והמטרות של הפרויקט.

באמצעות הדמיות ניתן לחסוך כסף בשיווק מאחר והן יכולות להציג את כל האינפורמציה הרלוונטית של הפרויקט בקלות ויעילות ולמנוע טעויות ואי הבנות בכל שלבי התכנון והבנייה.

צרו קשר

מאמרים נוספים:

מאמרים נוספים

עכשיו כשאתם כבר מכירים אותנו השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם

×