בניית אתרים לעסקים קטנים

בניית אתרים לעסקים קטנים

תוכן עניינים

עסקים רבים מבינים בשנים האחרונות את כוחו של האינטרנט, עושים את הצעד ומקימים אתר לעסק שלהם. מצד שני, לא מעט בעלי עסקים לא ממש מתמצאים בנושא הזה ולכן חוששים להכנס לתהליך. כדי לקבל קצת מושג על בניית אתרים לעסקים קטנים, כדאי לכם לקרוא את המאמר הבא.

למה עסקים קטנים צריכים בכלל אתר?

אתר לעסק שלכם יכול לתרום בכמה אופנים. קודם כל, אתם יכולים לגייס לקוחות חדשים, לפרסם את העסק שלכם ולהשיג מודעות או בקיצור להגיע ליותר ויותר אנשים. היום, רוב האנשים מחפשים בתי עסק, מסעדות ומקומות בילוי באמצעות מנועי החיפוש והרשתות החברתיות.

בנוסף לכך, לאלו מכם שמוכרים מוצרים פיזיים, תוכלו להקים חנות אינטרנטית, לפתוח ערוץ רווח נוסף ולהגיע ללקוחות ברחבי הארץ.

סוגי אתרים

קיימים כמה סוגי אתרים בתחום בניית אתרים לעסקים קטנים, בחירת סוג האתר תלויה במטרה שלו.

  • חנות אינטרנטית: חנות אינטרנטית (חנות אתר \ איקומרס) מיועדת למכירת מוצרים פיזיים. באמצעות החנות האינטרנטית לקוח נכנס, בוחר מוצרים ואלו מגיעים אליו במשלוח. באמצעות חנות אינטרנטית אתם יכולים גם לקדם את העסק שלכם וגם ליהנות מעוד ערוץ רווח.
  • אתר תדמית: אתר תדמית מתאים למי שרוצה להשיג יותר מודעות לעסק שלו. לרוב, אתרי תדמית יעסקו בשירות כלשהו והמטרה שלהם להיות סוג של כרטיס ביקור לעסק. אתר תדמית לרוב יכלול הסבר על בית העסק, הצגת תמונות, חזון ובנוסף קטלוג תוכן כלשהו.
  • אתר תוכן: אתרי תוכן הינם אתרים שברובם יש תכני מידע בתחומים שונים. האתרים האלו הם סוג של פורטל תכנים שכוללים מידע בנושאים שונים, תלוי בפורטל.
  • עמוד נחיתה: עמוד נחיתה הוא לא ממש אתר אלא יותר ONE PAGE המיועד להצגת עסק בצורה קצרה ותמציתית, להצגת פרוייקט חדש ובמטרה לאסוף לידים \ להניע את הלקוח להתקשר ולהתעניין.
בניית אתרים לעסקים קטנים

שלבים בבניית אתרים לעסקים קטנים

בניית אתרים לעסקים קטנים ברוב המקרים יכלול כמה שלבים בסיסיים:

  1. אפיון הפרוייקט: לפני שמתחילים בעבודות הפיתוח והקמת האתר, צריך לבצע אפיון שזה בעצם תכנון של האתר. באפיון מחליטים איך יראה מבנה האתר, איך יראה עמוד הבית ומה יהיה מבנה העמודים הפנימיים. שימו לב, על בסיס האפיון ברוב המקרים תגזר הצעת המחיר וזמני העבודה.
  2. עיצוב וקופי: לאחר אישור האפיון, המעצב והקופירייטר מתחילים להפוך את האתר לנעים יותר עבור המשתמש. בתהליך הזה מחליטים על השפה העיצובית של האתר, מה רוצים שהוא ישדר, מה יהיו ההיררכיות וכד’. באתר איקומרס קיימים גם עיצובים של עמוד מוצר, קופה ועוד, כאשר המטרה היא להניע את הגולש לרכישה.
  3. פיתוח האתר: לאחר שהאפיון מוכן והעיצוב קיים מתחילים בעבודה הפיתוח. עבודת הפיתוח הופכת את כל העיצובים והאפיונים לאתר חי.
  4. בדיקות ו-QA: השלב הזה הוא שלב חשוב מאוד בעיקר משום שיש לא מעט באגים באתר חדש והתפקיד שלכם זה למצוא אותם ולתקן אותם לפני הלקוח. הסיבה היא שחווית משתמש לא טובה עלולה לפגוע בסגירת עסקה ולעיתים לגרום לגולש לא לחזור יותר לאתר.
  5. עלייה לאוויר: לאחר שבדקתם שהכל פיקס ועשיתם את כל התיקונים הנדרשים, זה הזמן לעלות לאוויר. חשוב מאוד שתעשו את כל הפעולות הנדרשות כמו לפתוח את הגישה לאתר באמצעות גוגל, לפתוח גוגל מיי ביזנס וכמובן להתחיל לקבל נוכחות ברשתות החברתיות ולהזרים טראפיק לאתר.

סטודיו וידה – כל מה שצריך כדי לבנות אתר במקום אחד

אז כמו שראיתם בשלבים הקודמים פרוייקט בניית אתרים לעסקים קטנים יכול לדרוש לא מעט אנשי מקצוע. במקום לעשות את זה בעצמכם, סטודיו וידה | חברת בניית אתרים – כאן כדי ללוות אתכם. עם נסיון עשיר בבניית אתר לעסק וכל אנשי המקצוע תחת קורת גג אחת, אנחנו נעזור לכם לבנות אתר בולט, יפה והכי חשוב, עם חווית משתמש מעולה שתביא תוצאות – צרו עימנו קשר לקבלת הצעת מחיר.

שאלות ותשובות:

בעלי עסקים קטנים ברוב המקרים צריכים דחיפה שיווקית כדי להיות במודעות. בניית אתר תורמת ומאפשרת גם לבעלי עסקים קטנים ליהנות מפרסום, לגייס לקוחות חדשים ולהיות במודעות.

עלות אתר תלויה בהמון פרמטרים שונים כמו לדוגמא, מה סוג האתר, כמה עמודים האתר כולל, מה המורכבות הטכנית של האתר ועוד. מחיר אתר יכול לנוע בין 8,000 ₪ – 10,000 ₪  ולהגיע לכמה עשרות אלפי שקלים במקרים של אתרי חנות אינטרנטית או אתרים עם כמויות תוכן .

קיימים כמה סוגי אתרים עיקריים:

אתר סחר \ חנות אינטרנטית \ איקומרס שזה בעצם כמו חנות לכל דבר רק באינטרנט. הלקוח נכנס, מזמין מוצרים שהוא רוצה או צריך והמוצרים האלו נשלחים עד אליו או עם שליח עד הבית או עד לסניף הדואר הקרוב לביתו.

השלבים בהקמת אתר משתנים בהתאם לסוג האתר, לדוגמא אתר איקומרס דורש עוד כמה שלבי בדיקות מכיוון שמחוברים אליו כמה ממשקים שונים כמו סליקה לדוגמא או חיבור למערכת ניהול מלאי.

ברוב המקרים השלב הראשון בכל אתר יהיה שלב האפיון, שם בעצם מחליטים מה יהיה המבנה של האתר, של עמוד הבית ושל העמודים הפנימיים. לאחר מכן מתחילים בעיצוב וקופי לאתר כולו ואז יוצאים לפיתוח האתר. בשלב האחרון מבצעים בדיקות לכל העמודים באתר לוודא שהכל תקין לפני העלייה לאויר.

סיכום

במאמר, דיברנו על החשיבות של בניית אתר עבור עסק קטן ואיך אתר יכול לעזור ולשפר את התוצאות העסקיות. בהמשך המאמר, דיברנו על סוגי האתרים שיש היום ואיך בוחרים איזה סוג אתר להקים? בחלק האחרון של המאמר, דיברנו על השלבים השונים בבניית אתר, מי אנשי המקצוע בכל שלב ומה החשיבות שלו.

צרו קשר

מאמרים נוספים:

מאמרים נוספים

עכשיו כשאתם כבר מכירים אותנו השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם

×