הפקת הדמיות פנים וחוץ פוטו-ריאליסטיות

הפקת הדמיות פנים וחוץ פוטו-ריאליסטיות

תוכן עניינים

הדמיות פוטוריאליסטית

באמצעות הדמיות פנים וחוץ פוטו-ריאליסטיות, ניתן יהיה לסייע בתהליך הבניה כמו גם בעיצוב הפנים. בהתאם להנחיות הגורמים הרלוונטיים, ניתן יהיה להכין את ההדמיה כראוי – בין אם הם מיועדים לשיווק, למכירה או לפיתוח. לקבלת מידע נוסף על נושא זה, ניתן לפנות אל סטודיו וידה. סטודיו זה נוסד בשנת 2010 על ידי יוסי אורנשטיין – בוגר המסלול האקדמי המכללה למנהל, ובעל תואר ראשון בעיצוב פנים B.Desgin (INT). כל פרויקט בו לוקח הסטודיו חלק, מושקע מאמץ, חשיבה ושימת דגש על כל פרט ופרט. זאת ועוד, בכדי לספק ללקוחות את המענה הדרוש.

הדמיות פוטוריאליסטית

הדמיה פוטוריאליסטית

להדמיות פוטוריאליסטית אלו יתרונות רבים, כאשר בין היתר הן מאפשרות לגורמים הרלוונטיים להביט היטב במבנה – ולהתרשם ממנו. כלומר, מדובר בפתרון המציג את החלל המדובר באופן המציאותי ביותר, וממחיש את הדרך בה תראה הדירה והנכס כולו. מדובר בחוויות צפייה מרשימה מהמעלה הראשונה; שירות אותו מספק סטודיו וידה למגוון רחב של לקוחות. הפקת ההדמיה תתבצע לפי ההנחיות השונות, ובהתאם למטרה לשמה היא נוצרת. 

 

ללוות את תהליך העבודה במקצועיות הדרושה

סיורים ווירטואליים, יצירת סרטון שיווקי עבור הפרויקט בבניה וכן הלאה – צוות סטודיו וידה ישמח לסייע לכם לאורך כל תהליך העבודה. 

צרו קשר

שירותים נוספים

שירותים נוספים

עכשיו כשאתם כבר מכירים אותנו השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם

×