הדמיה לשם עיצוב פנים

הדמיה לשם עיצוב פנים

תוכן עניינים

הדמיה המשלבת עיצוב פנים, היא שימושית מאוד כאשר מעצבים מחדש בית קיים, או כאשר מעצבים לראשונה נכס חדש כמו בית או משרדים. הדמיות עיצוב פנים מאפשרות לכם לדעת בצורה מדייקת מה יהיה המראה של כל אחד מחדרי הבית, כמו גם הסלון, המטבח, הגינה וחללים נוספים. הדמיות כאלו שימושיות מאוד משום שהן מאפשרות לבצע שינויים רבים במהירות וביעילות, מבלי ליצור המתנה וציפייה לתוצאה הסופית שעלולה לעתים לא לעלות בקנה אחד עם הציפיות והדמיון של הלקוח. בתוכנות ההדמיה של עיצוב פנים ניתן בקלות לשלב רהיטים ואובייקטים שונים, כדי לקבל תוצאה מקסימאלית מבחינה ההדמיה. עם סטודיו וידה, של מעצב הפנים וצלם האדריכלות יוסי אורנשטיין, יספקו לכם מענה מקצועי להדמיות נדל”ן ולסוגי הדמיות נוספות.

יתרון ענק  – הדמיות עיצוב פנים

אחד היתרונות החשובים ביותר של הדמיות עיצוב פנים, הן קיצור לוחות הזמנים ומניעת פערים בין המעצבים לבין הלקוחות שלהם. ההדמיה מאפשרת ללקוח ישר לראות לנגד עיניו את התוכני העיצובית, מבלי הצורך להמתין למעצב או למעצבת שיכינו את התוכנית. רק אחרי שהלקוח מאשר את ההדמיה – המעצב יוצא לדרך ומכין תכנית מפורטת. וזה לא הכל – ההדמיה מאפשרת תוך כדי תנועה שלנות את התוכנית, להחליף צבעים ומרקמים, לשנות מיקום של אובייקטים בהתאם לאילוצי המבנה, ועוד. שירותי הדמית עיצוב פנים מוזמנים על ידי מעצבי פנים והן על ידי הלקוחות שלהם.

בטחון ורוגע ללקוח

לקוחות שהם בטוחים ורגועים, הם לקוחות שקיבלו לידם הדמית עיצוב פנים. כך הם רואים לנגד עיניהם אם התוצר הסופי, והם לא צריכים להיות טרודים בניסיונות של דמיון. הדמיות עיצוב פנים ניתן לבצע בצורה מקצועית ואמינה בסטודיו להדמיות אדריכליות. חשוב לדעת שלהדמיית עיצוב פנים ישנן בכל זאת מגבלות. כך למשל ההדמיה לא מאפשרת לשבץ כל רהיט שרוצים, אלא ניתן לשלב רהיטים או פריטים שקיימים בקטלוג התוכנה או בצורה אבסטרקטית. זה כמובן לא מייתר את הצורך בהדמיית עיצוב פנים, ותוכלו בעזרת סטודיו וידה של המעצב וצלם האדריכלות יוסי אורנשטיין, להחזיק בידיכם הדמיה עיצובית מדויקת ואיכותית.

צרו קשר

מאמרים נוספים:

מאמרים נוספים

עכשיו כשאתם כבר מכירים אותנו השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם

×